...

czwartek, 29 stycznia 2015

Stylizacje do ,,Big Game Party"

Cześć :D
Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje projekty do najnowszego motywu (Big Game Party) które musziałam bardzo szybko robić, bo miałam naprawdę mało czasu, ale nie ważne lecimy dalej.

,,7 months around the world"
Pierwszą stylizacją jest zatytułowaną przeze mnie ,,7 months around the world" zrobiłam chyba w 10 sekund, niewiem jak to się stało, ale w każdym razie wygląda włosy! Te włosy są poprostu idealne chociaż pochodzą jako jednyne ze starszego motywu. Jeżeli zdecydujecie się zakupić projekt, pamięrtajcie że te nałokietniki (nie wiem do końca jak to się nazywa :O) trzeba kupić oddzielnie, a włosy, top i spódnica są za diamenty.
,,Girly Pink"
 Co mogę jeszcze Wam o niej opowiedzieć? Że jestem z niej bardzo dumna, i chętnie dodam ją do kolekcji swoich look'ów, żebyście mogli ją kupować. Hmmm... no cóż podobają mi się jasne kolory, ale najbardziej kocham te upięte włosy.

,,Miss Sporty"
Drugą stylizacją którą dzisiaj pokażę jest ,,Girly Pink". Wiem nie jest aż tak ładna jak poprzednia, ale wyszła całkiem dobrze. Tenisówki są bardzo ładne, a top bluzka z krótkim sweterkiem też fajnie się tutaj dopasowała. Tak wiem, nie którzy pewnie myślą sobie: Dlaczego znowu róż?! To nie jest ten jasny różowy, którego praktycznie nikt z Moviestarplanet nie lubi, tylko jego ciemny odcień. Moim zdaniem fajnie wygląda w tej stylizacji, i z pewnością nie jest dziecinny, w każdym razie jeżeli tak myślicie to zachowajcie to na razie dla siebie.
Może tutaj trochę przesadziłam? Look ,,Miss Sporty" rzeczywiście jest trochę szalony, a w szczególności włosy, ale to mój styl i nic na to nie poradzę. xD Co w tej stylizacji mi się podoba? Zdecydowanie kolor. Tak naprawdę miał wyjść pomarańczowy, ale kiedy najechałam myszką akurat na ten byłam poprostu bardzo zdziwiona. Pasuje naprawdę świetnie i moim zdaniem, jest bardzo ładny.

~Ania ;3



5 komentarzy: