...

środa, 21 stycznia 2015

Nowe looki- już na wiosnę O.o

Projekt ,,Dream On"
Cześć ;3
Dzisiaj postanowiłam pokazać wam moje nowe looki. Pierwszym z nich jest ,,Dream On" podobra mi się bardzo, bo kolory są jasne, ale nie za bardzo neonowe. . I co? . Nawet fajnie się stało, bo jak robiłam zdjęcie tego looka w artbook'u, okazało się że jest nawet napis z tą nazwą. Niewiem ale jakoś spodobał mi się ten jasny różowy w połączeniu z żółtym. Niby róż to taki dziecięcy kolor, ale jednak w niektórych stylizacjach naprawdę fajnie wygląda. Myślę że jeszcze kiedyś ten look na siebie założę. :)




,,Poppy Beauty"
Kolejnym strojem, będzie ,,Poppy Beauty" nazwa tak naprawdę wpadła mi do głowy już w trakcie tworzenia go w sklepie więc mam nadzieje że nie jest zbyt szalona, chociaż w języku polskim brzmi znacznie gorzej niż w angielskim- strokrotkowe piękno trochę dziwnie nie? Ale, tłumaczenia z języka angielskiego często bywają bardzo dziwne. Co powiem wam o tym look'u? Na razie, mam go na sobie,
chociaż już w czwartek (kiedy wyjdzie nowy motyw) chciałabym założyć ,,Dream On", chyba że spodoba mi się jakiś look do nowego motywu. Szczerze mówiąc ta stylizacja kojarzy mi się ze wsią. Pewnie dlatego że do kapelusza są przyczepione różnego rodzaju kwiaty. No, to byłoby chyba wszystko o tym look'u. :P Aha, znowu powiem o animacji (chociaż nie powinnam) nie ma za bardzo czarnego w tym stroju ale jakoś fajnie ta koperta pasowała. Niewiem wogóle ta poza wydaje mi się naprawdę fajna xP



Nooo, idziemy dalej ;3 To jest look pewnie już wam znany. Jeżeli wchodziliście na mojego aska, ktoś poprosił mnie żebym podała pierwszą literę swojego imienia. Nie będę tego zdjęcia tutaj wklejać, bo sami macie możliwość zobaczyć to zdjęcie. Znowu różowy :O No nie ważne ten jest bardziej ciemny. Wogóle dzisiaj miałam jakiś szał na różne odcienie różowego xd  alee... Na razie to pominę. Zauważyłam że poprzedni look (,,Poppy
Beauty") bardzo wam się spodobał. Ciągle dostaje komentarze typu: "O, ładnie wyglądasz". Cieszę się bardzo ale niestety nie mogę go wiecznie mieć na sobie :\ No nic. Ten look nic szczególnego mi nie przypomina i trudniej było mi wymyślić do niego nazwę, chociaż zazwyczaj przychodzi mi to z łatwością. Wsumie po długich namysłach doszłam do wniosku że fajnie wygląda nazwa ,,Little Lady". Strój kojarzy mi się z taką małą ale poważną dziewczynką, dlatego nazwa jest właśnie taka. Niewiem szczerze co jeszcze powiedzieć.... Wsumie jeżeli o tą stylizację chodzi, było by to wszystko :)
Aha i też przepraszam was bardzo za obcięty parasol.....Trochę źle mi wyszło zdjęcie, ale i tak cieszę się że strój jest widoczny ;)
~Ania ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz