...

piątek, 23 stycznia 2015

Najlepsze stylizacje- Styczeń 2015

Cześć :P
Dzisiaj postanowiłam poszukać, i ostatecznie wybrać najlepsze stylizacje stycznia. No i tak to wyszło:
                                                                        1 Miejsce.
No, poprostu musiałam to dać na pierwsze miejsce. Uwielbiam czarny, a właśnie ten kolor wykorzystała Tifani32100. Fajnie to wygląda, bo ciuchy, wybrane są z różnych motywów. Jako całość, nie brakuje tutaj praktycznie niczego. Lubię mieszane kreacje, które używają trochę innych stylów, ale bez przesady i o jednakowych kolorach. To wykorzystała Tifani. Wogóle fajnie to pasuje do jasnego koloru ust i skóry. A czarny majijaż dodaje dodatkowego uroku projektowi. Co mogę jeszcze dodać? Napewno wyszło to fajnie, i ten strój, napewno był projektowany dosyć długo i starannie.
Wygląda to naprawdę ładnie!






2. Miejsce.
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się że dam taką stylizację. Ale ostatecznie spodobała mi się ona bardzo. Fajnie wygląda jasny róż z białym, a kwiaty we włosach, nadają stylizacji dodatkowego uroku. Oprócz tego, sukienka jest w luźnym stylu, a koraliki w formalnym. Czasami nie wygląda to ładnie, ale tutaj świetnie wyszło. Buty są dosyć ładne, chociaż kolor mógłby być inny. Ale i tak należą się brawa dla Valette, która stworzyła ten look. Też jeżeli chodzi o Valette, nie którzy wspominali że jest oszustką. Myślę że to nie prawda, chociaż, rzeczywiście już kilka razy pisała że sto osób, które obejrzą jej film, dostaną prezent. Myślę że filmy tej dziewczyny są naprawdę świetne, i nie mam do nich nic złego, ale sądzę że z prezentami trochę przesadziła. Wsumie jak człowiek może naliczyć sto pierwszych osób, jeżeli film, ogląda pare tysięcy Moviestars? Ale to temat na inny post.
3. Miejsce
No to mi się tam tekst rozwalił :D Nie ważne... Idziemy dalej. Na trzecie miejsce z pewnością zasługuje projekt Fifka405.  Jest to osoba z nie za wysokim levelem, w porównaniu do Valette. Ale to nie znaczy że się brzydko ubiera. Jej luźny, fajny styl świetnie wygląda na jej Moviestrar. Znam ją w rzeczywistości, i sądzę że jest bardzo utalentowaną pod tym względem osobą. Jeżeli w tego roczne wakacje, będziesz szukać jakiegoś nowego stroju załóż ten! Fajnie wygląda a po za tym pasuje dla każdego. Jeżeli na innych blogach, jako wyróżnione osoby, nagradza się jedynie takie, z wysoim levelem, jest to dla mnie nie dawanie szansy innym, mniej znanym ludziom. A czasami właśnie one mają rzeczy lepsze, niż Ci, którzy posiadają jakiś niezwykły przedmiot.
Mam nadzieję że projekty wam się spodobały :)

~Ania ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz