...

czwartek, 15 stycznia 2015

Poznajmy lepiej mój gust. [1]



Stylizacja nr. 1
Dlaczego nie podoba mi się ten look? Jakoś brakuje tutaj spójności w kolorach. Owszem wszystkie barwy są dosyć dobrze dopasowane, ale np. żółty lub czerwony kolor na spodenkach, nie pojawia się w pozostałych elementach stroju. Po za tym, strój wydaje się za bardzo rażący. Moim zdaniem, do tego projektu, bardziej pasowały by również jaśniejsze kolory ubrań i skóry.





Stylizacja nr. 2
Szczerze mówiąc, patrząc na tą stylizację, wydaje mi się ona dosyć ładna. Jedyne co według mnie nie pasowało i nie dodawało temu projektowi w pełni ładnego wyglądu, jest to że w miejscu  koloru turkusowego  (jasno niebieski) lepiej dla mnie pasuje czasami  biały. Na miejscu tej osoby, zmieniłabym tylko kolor białych pasemek włosów na turkusowy. Myślę że tak to look prezentuje się naprawdę nie źle. 




Stylizacja nr. 3
Tutaj nie zabrakło błędów :\ Co wcale nie znaczy że nie można by było stworzyć z tej stylizacji coś niesamowitego ;d  Moim zdaniem do poprawy są przede wszystkim usta. Mocno czerwony zdecydowanie nie pasuje do całości. Moim zdaniem lepiej było by gdyby były tego samego odcieniu co górna część sukienki. Można by było dodać w zamian tych butów, buty w kropki. Bardzo fajnie dopasowały by się do reszty stroju. Do wymiany są również małe, nie pozorne złote guziki. Ja osobiście wybrałabym je w kolorze różowym. Myślę że okulary słoneczne są bardzo dobrze dobrane kolorystycznie, ale wydaje mi się że bez nich dziewczyna wygląda zdecydowanie lepiej. Wydaje mi się również że upięte włosy zastosowały by się w tym stroju świetnie.

Mam nadzieję że spodobał wam się ten post ;P Dzięki tej serii postów, możecie trochę lepiej poznać mój gust i dowiedzieć się jaki jest mój styl. Takie posty prawdopodobnie będą pojawiały się co tydzień ;) Aha, i jeszcze chciałabym dodać coś od siebie (jak zwykle xd) nie chcę krytykować w tych wpisach ludzi, ale poprostu chcę wymienić to co bym ewentualnie wolała.
~Ania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz