...

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nowości itd.

No to hej ;)

Tak, wiem przez jeden dzień mnie nie było. Ale wytłumaczenie sprawy jest takie, że akurat w niedzielę, chcę zrobić sobie dzień wolny od pisania postów. Bo zazwyczaj, (jeżeli nie mam wolnego) to właśnie wtedy odrabiać pracę domową na weekend. Też chciałam was poinformować o tym, że nie dawno pojawiła się moja nowa seria pt. ,,Zniszczmy szkołę''. Właściwie to seria dobiega a nawet dobiegła już końca, ale dla tych co nie oglądali jeszcze moich filmów, będziecie mogli trochę zobaczyć jak te moje filmy wyglądają xP
Następna wiadomość jest taka, że niestety już za tydzień, kończą się ferie zimowe w moim województwie. To znaczy, że niestety gdy będę musiała chodzić do szkoły, nie będzie już na blogu aż tyle nowych postów jak teraz. Aleee... Nadal postaram się utrzymać tą swoją "wakacyjną" tradycję pisania postów raz a nawet dwa razy dziennie. Szczerze mówiąc chyba nie mam już zbyt wiele spraw do ogloszenia, oprócz tego że mój komputer strasznie laguje. Z tego głupiego powodu, muszę pisać wszystko a czasami nawet wchodzić na Moviestarplanet na tablecie bo moja cierpliwość powoli dobiega końca, gdy czekam cztery godziny żeby załadowała mi się jedna strona. to było by już chyba wszystko... Aha i jeszcze jedno xD Ostatnio dowiedziałam się o tym że na MSP ludzie są nie uprzejmi... Oj bardzo nie podzielam poglądów nie których osób ;P Zależy o kim mówią, na Moviestarplanet jest wiele fajnych i uprzejmych ludzi. No ale to nie znaczy że nie ma też innych osób takich nie zbyt.  Ale ludzie są różni, więc musimy to jakoś zaakceptować.
To na dzisiaj wszystko, i mam nadzieję że przebrneliście jakoś ze mną do końca ;D
~Ania ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz