...

czwartek, 13 listopada 2014

Wywiad z Jula 5341

Imię: Julka
Data założenia konta: październik 2013 r.
Level: 23
Data wywiadu: 13 listopada 2014 r.

1. Od kogo dowiedziałaś się że MovieStarPlanet istnieje?
Odp. Od kogo? Rok temu moje koleżanki rozmawiały o tej grze i namawiały mnie, żebym zaczęła grać. I tak właśnie zaczęła się moja przygoda z MSP.

2. Czy myślisz że MSP to ciekawe miejsce do spędzania chociażby kawałek wolnego czasu?
Odp. Myślę że tak :)

3. Jak myślisz, dobijesz 30, 40 lub 50 level?
Odp. Chciałabym zdobyć 30 lvl. I myślę że jeżeli poświęcem trochę czasu na tą grę z powodzeniem mi się to uda.

4. Czy warto jest robić filmy, ArtBooki i tego typu rzeczy?
Odp. Jak dla mnie, naprawdę się to opłaca więc warto. Ja też je zreszrą robię.

5. Czy bez przyjaciół ośiągnęłabyś tyle co teraz?
Odp. Często zmieniam przyjaciół z powodu kłótni itd. Oni ani trochę mi kiedyś nie pomagali. Ale myślę że bez nich, nie ośiągnęłabym jednak tyle (23 lvl) bo bym poprostu przestała grać.

6. Ok, ostatnie pytanie, założysz kiedyś blog na którym samodzielnie opisywać będziesz MSP i wszystkie rzeczy które cię o tej grze interesują?
Odp. Owszem, mam stronę na facebooku, nazywa się MSP Jula5341 i chciałabym was wszystkich na nią zaprosić.

7. Dziękujemy za wywiad!
Odp. Ja również serdecznie dziękuję :*


4 komentarze:

  1. Widzę że podobają wam się wywiady. Chcielibyście ich więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehs, zadajesz znakomite pytania, więc przypuszczam że tak ;p

      Usuń
    2. Proszę cię, to jest świetny blog i każdy zna odpowiedź, TAK! ;D

      Usuń
  2. Jasne, im więcej wywiadów tym lepiej! c:

    OdpowiedzUsuń