...

czwartek, 13 listopada 2014

Wywiad z Irae

Imię: Zuza
Wiek: 14 lat
Data założenia konta: wrzesień 2014 r.
Level na MSP: 22

1. Od kogo i kiedy dowiedziałaś się o MovieStarPlanet? O MSP dowiedziałam się dokładnie rok temu w wakacje od mojej siostry ciotecznej.


2. Czy masz kogoś na MSP bez którego ta gra nie miałaby dla ciebie sensu?
 Odpowiedź jest prosta, moje kochane najki!

3. Czy ten okres czyli ten rok na którym jesteś na tej planecie, wydaje ci się w jakiś sposób długi?
Na MSP wchodziłam jedynie z miesięcznymi przerwami. Właśnie przez te przerwy pominęłi mi np.
tydzień unikatów (który był nie spełna rok temu) jestem z tego powodu na siebie trochę zła. Ponieważ takie tygodnie zdarzają się niezwykle rzadko.

4 .Rozumiem, jak myślisz będziesz kiedyś tym z czołowej dziesiątki tej gry?
To trudne pytanie. Chciałabym to niewątpliwie, ale raczej nie uda mi się wejść do tej naszej "elity" na Movie, zostałam już przecież kilka razy zauważona przez parę znanych osób jak Lolinkassi która dodała mnie do dwóch filmów. A to raczej nie zdarza się zbyt często.

5. Jak myślisz czy bez twoich przyjaciół, osiągnęłabyś tak dużo jak teraz na MSP?
Bez moich przyjaciół byłoby to trudne i to bardzo. Gdyby nie oni ta gra byłaby nudna, a tak jak tu wchodzę mam świadomość, że nie jestem tutaj sama i że mogę na kogoś liczyć. Bez tego już dawno odeszłabym z tej gry.

6. Opowiesz nam jak robisz (zgłaszasz) do konkursów tak ciekawe prace które zdobyły zresztą duże poparcie wśród głosujących użytkowników?
Kiedyś, jak grałam na moim starszym koncie "Hessus" (teraz tym kontem opiekuje się mój kolega) wiele konkursy na ArtBooki oczywiście. Mój przepis na wygraną jest bardzo prosty. Najpierw szukam osób z odpowiednimi animkami,ubraniami  czyli takimi które pasują do tematu. Później szukam muzyki w SoundTrack z różnych filmów. A ostatnie (prawdopodobnie najważniejsze) wstawiam chwytliwy napis w pasującym kolorze.

7. To naprawdę fajny sposób. Ok, ostatnie pytanie. Jak myślisz ile w przyszłości będziesz miała przyjaciół?
 Ojej, niewiem jak się to wszystko dalej potoczy, ale mam nadzieję że jak najwięcej i to takich dobrych jak mam teraz, a nie "fałszywych".

8. Serdecznie dziękujemy za wywiad. :)
Ja również i życzę miłego weekendu wam wszystkim!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz