...

sobota, 21 lutego 2015

Stylizacje do motywu ,,Venetian Valentine"

Cześć ;3
Ostatnio, coraz mniej tutaj piszę. Przepraszam, lecz z moim wolnym czasem na komputerze jest tragicznie bo mogę spędzić tylko jedną godzinę na laptopie, a przecież nie mogę wciąż tylko grać w MSP. Szczerze mówiąc, coraz bardziej zaczyna mi się ,,nudzić" Moviestarplanet. Powiem Wam, że nawet w pewnym momencie zastanawiałam się nad czasowym odejściem. Ale przejdźmy już do tematu. Dzisiejsze stylizacje, które dla Was przygotowałam, rzecz jasna muszą być w romantycznym klimacie, bo są (a właściwie były XD) to stroje na em jakby to powiedzieć randkę (zaraz się zsikam ze śmiechu, tak śmiesznie to napisałam). A więc jak już wiecie, starałam się nawiązać właśnie do tej tematyki, chociaż nie sądzę żeby mi się to tak dobrze udało, ale spróbuję coś wykombinować, a Wy oceniajcie w komentarzach. Enjoy. ^^

Pierwszą kreacją jest .... W sumie, po raz pierwszy nie podoba mi się look nad którym pracowałam tak długo, bo aż trzy godziny. Nie ma wątpliwości, że włosy są ładne, lecz kapelusz trochę tutaj nie pasuje, a wręcz szpeci. Ale oczywiście jak każda, ta stylizacja ma również swoje zalety. Bardzo podobają mi się buty
oraz ich kolor. Delikatny miętowy, bardzo fajnie w tym wypadku wygląda.  Chociaż obecnie nie mam jej na sobie, myślę że naprawdę fajnie prezentowała by się również na mojej Moviestar. W tym wypadku, look ma dosyć nie typową nazwę- ,,Mint Inspiration". Matko! W tłmaczeniu na angielski, znaczy to miętowa inspiracja, a więc naprawdę coś em dziwnego? No ale nic, lecimy dalej. Aha, oczywiście wszystkie foty stylizacji które Wam zaprezentuje, są podpisane.
,,Silver Valentine"

Cóż, kolejną stylizacją będzie; ,,Silver Valentine". W porównaniu do poprzedniej stylizacji, ta wygląda za**biście. Dobra, obejdziemy się bez przekleństw... Wracając do samej nazwy, nie ma w tym projekcie żadnego srebrnego, chociaż jak sama nazwa wskazuje, powinno być go tutaj sporo. Dobra, do rzeczy, tutaj według mnie bardzo fajnie pasowały czarne włosy. Nie jestem ich fanką, ale tutaj naprawdę mi się spodobały.

Kolejnym projektem, będzie; ,,White Princess". Tutaj nie zabrakło różnych akcesorii, i powiem Wam szczerze że jak dotąd, ta stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu. Niestety lecz musiałam skorzystać również z włosów oraz butów z innych motywów, ponieważ zabrakło mi takich z ,,Venetian Valentine".

OK. To by było na tyle. Mam nadzieję że jakoś przebrnęliście razem ze mną do końca. ;d Aha, i mam nadzieję że podoba Wam się moje nowe logo. ;)
~Ania ;3



1 komentarz:

  1. ta stylizacja ,,Silver Valentine" wcale nie jest zajebista :[ a tak w ogóle to od kiedy przeklinasz? posty są fajne bez przekleństw -,-

    OdpowiedzUsuń