...

wtorek, 16 grudnia 2014

Trochę o starym MSP.

Dzisiaj jestem chora, więc postanowiłam wreszcie coś napisać. No i wybrałam stare MSP. To dosyć ciekawy temar (przynajmniej tak uważam ;p) no i sama długo czekałam żeby wam coś napisać o tym. Znalazłam niewiele obrazków w internecie, odrazu mówię że nie wszystkie a nawet większość zdjęć w tym poście nie są moje. Wygląd starego moviestarplanet dużo się różnił od obecnego gdyż przeważały tam żółte i szare kolory. Teraz gra jest dużo bardziej kolorowa. Warto też brać pod uwagę to że w Polsce, gra pojawiła się już prawie cztery lata temu a ponieważ technologia szybko zmienia swój poziom i się coraz szybciej rozwija, więc widać to nawet na takiej grze jak movie. W polsce zostało jednak bardzo mało użytkowników z 2011 roku. Przeważają u nas ci którzy dołączyli w tym lub poprzednim roku. Przeważnie ci co są z tego 2011 roku, znajdują się w rankingu najwyższych leveli lub przestali już dawno być aktywni. Od dawna toczy się przez niektórych moviestars nazywana nawet "wojną" bitwa o to, czy moderatorzy wprowadzą czy też nie starszą wersję gry czy też nie. Jest to jednak baardzo mało prawdopodobne że to zrobią, ponieważ może niektórzy nie biorą tego pod uwagę ale designerzy z Moviestarplanet włożyli dużo pracy w projektowaniu nowej wersji, więc należy im się też pewny szacunek. Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale jedna z najstarszych wersji naszej gry wyglądała jakoś tak. Niewiem, ale m się wydaje że ta bardziej przypomina prostszą grę, jednak ta na której gramy obeznie, jest dużo bardziej zawansowana. Nowsza wersja, zachowała niektóre starsze elementy naprzykład napis "Hollywod" zastąpiony poprostu Moviestarplanet. Zachowały się praktycznie wszystkie nazwy poszczególnych miejsc do których możemy pójść. Wykasowano jednak Rośliny prawdobodobnie dlatego że nie sprzedawały się one zbyt dobrze. Logo moviestarplanet wyglądało dość dziwnie w porównaniu do obecnego. Przedstawiało praktycznie to samo, ale bylo żółte tak samo jak połowa całej gry.  Niektórzy chcą starszą opcję moviestarplanet ponieważ wydawała im się prostsza i bardziej zrozumiała. Niektórzy chcą ją ponieważ unikaty byłyby dostępne w sklepie praktycznie codziennie. Ale pamiętajmy że wtedy nie byłoby już unikatów. Myślę że jak narazie trochę już wam o tym popisałam, ale ponieważ muszę na chwilę przerwać, obiecuję że wrócę do pisania tego posta już dzisiaj! ;*


1 komentarz:

  1. Super, powinnaś więcej tego pisać. Naprawdę spodobał mi się styl waszego pisania. Macie wielki talent ;)

    OdpowiedzUsuń